Bordányi rádióamatőr találkozó és börze

2022.08.09

Minden évben megrendezésre kerül egy-egy rádióamatőr találkozó illetve börze, melyen részt vesznek rádióamatőrök, de akár hívójel nélküli lelkes rádiósok is. Nagy szerencsémre HA8MR Ricsivel már régen megbeszéltük, hogy részt veszünk ezen a találkozón, mely nekem egyébként az első alkalom volt, hogy részt vettem egy ilyen szuper találkozón. Nagy öröm volt számomra, hogy találkoztam személyesen azokkal az emberekkel, akikkel ezelőtt csak rádión beszéltem. Voltak, akik megnézték a hívójel kártyámat a nyakamban (melyet még egyszer köszönök HA8KP Palinak), rám néztek és ezt mondták: ,,Te vagy az aki még délben is CQ-zik DMR-en, hihetetlen!". Ilyen, és ehhez hasonló szövegeket is hallottam, nagyon nagy öröm volt hallgatni az ilyeneket. Ezek mellett kipróbáltam a ,,rókavadászatot", pontosabb nevén inkább iránymérést, illetve megismertem még rengeteg rádióamatőrt. Köszönöm szépen HA8MR Ricsinek, hogy elmehettem vele a találkozóra.

73, DX! HA8MBM, 109HA8888, BR8888, Marci

HA8MBM/2023 All rights reserved ©
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el