Új DMR rádió

2022.05.06

Már régóta foglalkoztat a DMR világa, gondolkodtam is, hogy el kéne kezdenem, de valahogy folyton elkerült engem ez a gondolat. Pár héttel ezelőtt elkezdett jobban érdekelni, szemezgettem is a Baofeng egyik DMR készülékével, de úgy éreztem kéne még vele várni. Így töltöttem le egy számítógépes programot, mellyel felcsatlakozhatok DMR talkgroupokra, kipróválva ezt a kommunikációs rendszert is. Nagyon megtetszett ez a digitális rádiózás, rengeteg emberrel is beszéltem, volt például londoni állomás is ( M7KEP ), akivel átjátszó segítségével beszéltem. Az egyik nap folyamán beszéltem a HA2ARM Attilával, hogy felajánlana nekem egy DMR rádiót. Nagyon megörültem a hír hallatára. Három nappal később már a csomagautómatában pihent a TYT MD-390 GPS rádió. Nagyon szépen köszönöm neki! Nagyon jól működik, igaz akdtak néha problémák a Firmware-el (Erről a közeljövőben írok is egy bejegyzést),de sok kitartás után, sikerülni fog helyrehozni. Mindenkinek nagyon köszönöm a segített a rádió helyreállításában, esetleg programozásában!

                                                                                                                                                                                               HA8MBM, 73, DX!

HA8MBM/2023 All rights reserved ©
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el